Deutsche Fussballschule Bodland/Bogacica - strona nieoficjalna

Aktualności

II Turniej o Puchar Prezydenta Miasta Warszawy - 6 miejsce

• autor: andre1010, 2017-07-02 21:44

W dniach 23-26 czerwiec zawodnicy naszej szkółki należacy do reprezentacji MIRO Deutsche Fussballschule rozgrywali turniej w Warszawie o Pucahr Prezydenta Miasta Warszawy. Była to druga edycja tego turnieju.

Reprezentacja naszych szkółek MIRO trenowana przez naszego trenera pana Kryspina Cieplika wywalczyła dobre 6 miejsce. W kadrze grali z naszej szkółki Marciniszyn Paweł (który jest kapitanem reprezentacji), Dmytruszyński Paweł, Sitarz Gracjan, Kuchtyn Paweł, Czempiel Piotr i Nociński Brajan. W młodszej grupie reprezentacyjnej U10 z naszej szkółki grał Wozniak Szymon.

Paweł Marciniszyn czterokrotnie wpisał się na liste strzelców w turnieju.

Więcej informacji poniżej plus galeria:

Galeria zdjęć

turniej-w-warszawie-6627628.jpg turniej-w-warszawie-6627629.jpg turniej-w-warszawie-6627630.jpg

W dniach 23- 26 czerwca 2017 dwie reprezentacje Miro Deutsche Fussballschule przebywały na turnieju piłkarskim w Warszawie. Grały dwie drużyny U 10 i U 12. Obie drużyny składały się z 12 zawodników w większości trzech drużyn Miro z województwa opolskiego: naszej z Bogacicy (tworzyła człon drużyny starszej 6 zawodników) plus zawodnicy szkółek z Krośnicy i Chrząstowic. Trenerem reprezentacji U 12 był pan Kryspin Cieplik. Opiekunami grupy pan Andrzej Kuchtyn oraz pani Manuela Leibig jako przedstawicielka TSKN Opole. W grupie młodszej z Bogacicy grał jedynie Szymon Wożniak.

Reprezentacja Miro Deutsche Fussballschule U 12: Sapalski Bartosz (bramkarz- Chrząstowice) – Marciniszyn Paweł (kapitan), Czempiel Piotr, Dmytruszyński Paweł, Sitarz Gracjan, Nociński Brajan, Kuchtyn Paweł (wszyscy Bogacica), Jagusz Dastin, Cioch Dennis, Pierończyk Marcel, Grzysek Bartłomiej, Pollok Kamil (Krośnica).

Trener: Kryspin Cieplik

Harmonogram podróży:

W piątek zaraz po rozdaniu świadectw wyruszyliśmy w drogę do Warszawy. Na miejsce przybyliśmy wieczorem oraz uczestniczyliśmy w oficjalnym otwarciu Międzynarodowego  Turnieju o Puchar Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy. Organizatorem turnieju była Szkoła imienia Willego Brandta, która jest szkołą dwujęzyczną. W turnieju uczestniczyły także drużyny z Niemiec ale tylko w grupie młodszej. Grupa starsza grała tylko z drużynami z Warszawy. Po gali otwarcia udaliśmy się do hotelu na nocleg.

W sobotę rano po śniadaniu wyruszyliśmy na turniej. Obie drużyny grały na osobnych boiskach w różnych częściach Warszawy. Grupa starsza swoje mecze rozgrywała na boisku przy Zespole Szkół nr 79. Niestety pierwszego dnia nasza drużyna miała dużego pecha trafiając na 3 najlepsze drużyny turnieju. Które przede wszystkim przewyższały nas warunkami fizycznymi, zawodnicy wyżsi od trenera Miro. Zagraliśmy kolejno z Sempem Ursynów (zwycięzca Turnieju), Victorią Warszawa i Polonią Warszawa, bilans zero strzelonych bramek siedem straconych. Po pierwszym dniu turnieju uczestniczyliśmy jeszcze w festynie zorganizowanym przez organizatora, odbywającym się na terenie szkoły. Wieczorem wróciliśmy na nocleg do hotelu.

W niedzielę po śniadaniu wyruszyliśmy na drugi etap turnieju. Tym razem graliśmy z drużynami z którymi byliśmy w stanie powalczyć. Chociaż pierwszy mecz przegraliśmy pechowo z gospodarzami 2:0 to w drugim zgarnęliśmy pierwsze 3 punkty wygraną ze Świtem Warszawa, trzy gole w tym meczu zaliczył nasz kapitan Paweł Marciniszyn. A zwycięstwo mogło być wyższe bo zmarnowaliśmy wiele okazji. Niestety w kolejnym meczu nie potwierdziliśmy wzrostu formy i z Ursusem Warszawy przegraliśmy zasłużenie 0:3. Ostatni mecz okazał się dla nas finałem w walce o 6 miejsce. Przeciwnikiem drużyna Balkan Team z Warszawy. Mecz bardzo wyrównany i zacięty. Wyszliśmy na prowadzenie po golu z połowy boiska Dastina Jagusza, przeciwnik wyrównał. W między czasie nasz bramkarz broni rzut karny. Gola na wagę zwycięstwa strzelamy w ostatniej minucie a ponownie na listę strzelców wpisuje się Paweł Marciniszyn. Ostatecznie w stawce 8 zespołów zajmujemy z 6 punktami i bilansem 5-13 szóste miejsce.  Wszyscy zawodnicy otrzymali medale pamiątkowe oraz puchar dla całej drużyny. Po uroczystym wręczeniu nagród wyruszyliśmy zwiedzać Warszawę. Zwiedziliśmy między innymi starówkę, kolumną Zygmunta, pałac Prezydencki. Po zwiedzaniu wróciliśmy do hotelu na nocleg.

W poniedziałek po śniadaniu wyruszyliśmy w drogę powrotną. Po drodze byliśmy jeszcze zwiedzać Stadion Narodowy w Warszawie, wszyscy zakupili sobie pamiątki na stadionie. Zwiedziliśmy łazienki z pomnikiem Fryderyka Chopina, Belweder. Widzieliśmy pałac kultury. W południe po zaliczeniu wszystkich ważniejszych atrakcji turystycznych wyruszyliśmy w drogę powrotną do Bogacicy. Już zostaliśmy także zaproszeni do udziału w turnieju w przyszłym roku. Wyjazd zorganizowany przez TSKN Opole.